ទាក់ទងមកយើងខ្ញុំ
យើងឲ្យតម្លៃទៅលើមតិយោបល់របស់អ្នក
យើងប្តេជ្ញាធានាថាផលិតផលនិងសេវាកម្មរបស់យើងគឺឆ្លើយតបទៅនឹងការរំពឹងទុករបស់អ្នក ហើយយើងឱ្យតម្លៃទៅលើមតិយោបល់របស់អ្នកទាក់ទងនឹងការអនុវត្តការងាររបស់យើង។
ប្រសិនបើអ្នកចង់ឲ្យមតិសរសើរទៅលើសមាជិកនៃក្រុមការងាររបស់យើង ឬអ្នកមានយោបល់ផ្សេងៗដើម្បីឲ្យយើងបំពេញការងារឲ្យកាន់តែល្អជាងនេះ សូមប្រាប់មកកាន់យើងខ្ញុំ។ ណាមួយ ប្រហែលជាអ្នកមិនសប្បាយចិត្តត្រង់ចំណុចណាមួយ យើងខ្ញុំចង់ដឹងពីអ្នកដូចគ្នា។
ការផ្តល់នូវមតិយោបល់
សេវាកម្មអតិថិជន
ក្រុមការងារផ្នែកសេវាកម្មអតិថិជនរបស់យើង គឺជាចំណុចទំនាក់ទំនងដំបូងរបស់អ្នក ក្នុងការតវ៉ាឬផ្តល់មតិណាមួយ។ ពិភាក្សាជាមួយបុគ្គលិករបស់យើងនៅសាខាដែលនៅជិតបំផុត ឬទំនាក់ទំនងទៅកាន់មជ្ឈមណ្ឌលថែទាំអតិថិជនរបស់យើង។ យើងខ្ញុំនឹងខិតខំឲ្យអស់ពីសមត្ថភាពដើម្បីជួយដោះស្រាយបញ្ហាដែលអ្នកមាន។
ទូរស័ព្ទលេខ:
+855 23 992 833
លេខទំនាក់ទំនងមិនគិតថ្លៃ:
1800 20 8118
អ៊ីម៉ែល:
Our specialist will work closely with you to resolve any complaint you may have quickly and amicably. If you have any compliment or suggestion, they will ensure your feedback is shared with the relevant teams.
Upon receiving your complaint/feedback, our customer service officer will contact you within 2 working days and we’ll attempt to resolve it as promptly as possible.
RHB Securities (Cambodia) Plc.
ប្រសិនបើអ្នកត្រូវការព័ត៌មានបន្ថែម សូមទាក់ទងមកកាន់យើងខ្ញុំដូចខាងក្រោមៈ
ដីឡូតិ៍លេខ21 ជាន់M កែងផ្លូវ110 និងផ្លូវ93 ភូមិលេខ3
រាជធានីភ្នំពេញ ប្រទេសកម្ពុជា។
ទូរស័ព្ទទំនាក់ទំនងទូទៅ៖ +855 23 969 161
អ៊ីម៉ែល៖ [email protected]
We will be in touch soon!