សេចក្តីសង្ខេប

 

 

ក្រុមការងារលទ្ធកម្ម គឺត្រូវបានបង្កើតឡើងដើម្បីសម្របសម្រួលសកម្មភាពលទ្ធកម្ម ដោយមាននូវគោលបំណងដូចខាងក្រោម៖

 

  • បង្កើនការសន្សំសំចៃថ្លៃដើមឱ្យដល់កម្រិតអតិបរិមា និងធានាបាននូវការសន្សំសំខៃដែលមានចីរភាពតាមរយៈការលើកកម្ពស់បរិមាណ និងការធ្វើលទ្ធកម្មជាយុទ្ធសាស្ត្រ
  • លើកកម្ពស់សមត្ថភាពកិច្ចលទ្ធកម្ម និងផលិតភាព/គុណភាពរបស់ស្ថាប័ន តាមរយៈការកំណត់ស្តង់ដារ និងការសម្រួលដំណើរការ គោលនយោបាយ និងនីតិវិធីកិច្ចលទ្ធកម្ម បង្កើនចំណេះដឹងអំពីផលិតផល និងការគ្រប់គ្រងអ្នកផ្គង់ផ្គង់ពីសំណាក់ជំនាញការជាច្រើនដែលស្វែងរកការផ្គត់ផ្គង់
  • កម្រិតសេវាកម្មល្អប្រសើរ ឧទាហរណ៍ កាត់បន្ថយរយៈពេលវិលជុំ និងការបំពេញបានល្អប្រសើរទៅនឹងលក្ខខណ្ឌតម្រូវដែលក្រុមធុរកិច្ចជាយុទ្ធសាស្ត្រ និងក្រុមមុខងារជាយុទ្ធសាស្ត្រត្រូវការចាំបាច់ ដើម្បីផ្ដោតការយកចិត្តទុកដាក់លើសកម្មភាពស្នូលរបស់ក្រុមនីមួយៗ
  •  ធានាឱ្យបាននូវបំណែងចែកទំនួលខុសត្រូវច្បាស់លាស់ ដើម្បីពង្រឹងបន្ថែមទៅលើតម្លាភាព និងអភិបាលកិច្ច                                                                                

ភាពត្រឹមត្រូវនៃការទិញទំនិញ

 

ការប្តេជ្ញាចិត្តរបស់ភាគី

 

 

  • ភាគីទាំងអស់ប្តេជ្ញាធ្វើជំហ៊ានទាំងអស់ដើម្បីការពារការក្លែងបន្លំ និងអំពើពុករលួយក្នុងកិច្ចការរបស់ខ្លួនជាមួយភាគីផ្សេងៗ។

ដំណើរការជ្រើសរើសអ្នកផ្គត់ផ្គង់

 

 

ក្រុមអ្នកទិញទំនិញ ដំណើរការជ្រើសរើសអ្នកផ្គត់ផ្គង់៖

 

 

  • អ្នកផ្គត់ផ្គង់ទាំងអស់ត្រូវបានស្វាគមន៍ក្នុងការចុះឈ្មោះនូវចំណាប់អារម្មណ៍របស់ពួកគេដើម្បីធ្វើជាអ្នកផ្គត់ផ្គង់របស់ RHB តាមរយៈការចុះឈ្មោះតាមអ៊ីនធឺណិត។
  • ក្រុមការងារលទ្ធកម្មនឹងពិនិត្យការចុះឈ្មោះតាមកាលកំណត់ និងវាយតម្លៃការចុះឈ្មោះធៀបនឹងលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យដែលបានកំណត់ជាមុន ដូចដែលបានអនុម័តដោយក្រុមប្រឹក្សាភិបាល។
  • អ្នកផ្គត់ផ្គង់ដែលមានលក្ខណៈសម្បត្តិគ្រប់គ្រាន់នឹងត្រូវបានជូនដំណឹងមុនពេលត្រូវបានចុះឈ្មោះជាផ្លូវការជាអ្នកផ្គត់ផ្គង់ RHB ។ ចំពោះអ្នកដែលមិនមានលក្ខណៈសម្បត្តិក៏នឹងត្រូវជូនដំណឹងតាមដែរ។
  • អ្នកផ្គត់ផ្គង់ដែលបានចុះឈ្មោះនឹងត្រូវបានអញ្ជើញឱ្យចូលរួមក្នុងការដាក់សំណើដេញថ្លៃពីពេលមួយទៅពេលមួយ ទៅតាមប្រភេទសកម្មភាពអាជីវកម្មរៀងៗខ្លួន។
  • ការដេញថ្លៃទាំងអស់ត្រូវបានដាក់ជូនតាមប្រព័ន្ធអ៊ីនធឺណែត តាមរយៈប្រព័ន្ធ E-Procurement ដើម្បីធានានូវតម្លាភាព ប្រសិទ្ធភាព និងការគ្រប់គ្រងប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈនៃការដេញថ្លៃ។
  • ដើម្បីធានាបាននូវគុណភាពខ្ពស់បំផុតនៃអ្នកផ្គត់ផ្គង់ ទំនិញ និងសេវាកម្មដែលបញ្ជូនទៅក្រុមអ្នកទិញទំនិញ គ្រប់ពេលវេលា ក្រុមអ្នកទិញទំនិញ និងអ្នកពាក់ព័ន្ធសំខាន់ៗផ្សេងទៀតនឹងវាយតម្លៃយ៉ាងដិតដល់នូវការអនុវត្តរបស់អ្នកផ្គត់ផ្គង់។ អ្នកផ្គត់ផ្គង់ដែលមិនអនុលោមតាមលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យ និងសមត្ថភាពដែលបានកំណត់ នឹងត្រូវលុបចោលការចុះឈ្មោះស្របតាម។
  • ដំណើរការទាំងអស់ដែលអនុវត្តដោយក្រុមអ្នកទិញទំនិញ គឺអនុលោមតាមគោលការណ៍ណែនាំទំនិញជាក្រុម និងគោលការណ៍ណែនាំពាក់ព័ន្ធផ្សេងទៀតនៅក្នុងក្រុមធនាគារ RHB ។

សេចក្តីជូនដំណឹងអំពីសំណើដេញថ្លៃ 

 

 

ការដេញថ្លៃទាំងអស់នឹងត្រូវបានរៀបចំតាមប្រព័ន្ធអនឡាញ។ មានតែអ្នកផ្គត់ផ្គង់ដែលបានចុះឈ្មោះដោយជោគជ័យតាមអនឡាញប៉ុណ្ណោះ ដែលនឹងត្រូវបានអញ្ជើញឱ្យចូលរួមក្នុងដំណើរការជ្រើសរើស។
បន្ទាប់ពីចុះឈ្មោះ ព័ត៌មានអំពីអាជីវកម្មរបស់អ្នកនឹងត្រូវបង្ហាញជូន ក្រុមហ៊ុនធនាគារ RHB ដើម្បីយល់អំពីប្រភេទ និងវិសាលភាពនៃទំនិញ/សេវាកម្មដែលអ្នកផ្តល់ និងវាយតម្លៃអំពីភាពសមស្របរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នកដោយផ្អែកលើសមត្ថភាពរបស់ក្រុមហ៊ុន។

ក្រុមហ៊ុនធនាគារ RHB មិនទទួលខុសត្រូវលើការចុះឈ្មោះដែលមិនបំពេញបន្ដុះបន្ដាល ឬលើការចុះឈ្មោះយឺតទេ។ ប្រសិនបើអ្នកមានចំណាប់អារម្មណ៍ចូលរួមក្នុងការដេញថ្លៃសូមអនុវត្តដំណើរការចុះឈ្មោះដោយខ្លួនឯងតាមអនឡាញ ដូចបានរៀបរាប់ក្នុង ជំហានចុះឈ្មោះអ្នកផ្គត់ផ្គង់ មុនថ្ងៃផុតកំណត់។

អ្នកដាក់ពាក្យត្រូវបានណែនាំឱ្យអាន និងរៀបចំព័ត៌មានទាំងអស់តាម បញ្ជីត្រួតពិនិត្យចុះឈ្មោះអ្នកផ្គត់ផ្គង់ មុនពេលចុះឈ្មោះតាមប្រព័ន្ធអនឡាញ។

សូមចងចាំថា អ្នកមិនចាំបាច់ចុះឈ្មោះម្ដងទៀតទេ ប្រសិនបើអ្នកបានបំពេញ ជំហានចុះឈ្មោះអ្នកផ្គត់ផ្គង់ នៅក្នុងប្រព័ន្ធ RHB e-Procurement រួចរាល់។ ទោះជាយ៉ាងណា សូមប្រាកដថាព័ត៌មានអំពីក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នកក្នុងប្រព័ន្ធគឺមានព័ត៌មានថ្មីបំផុត ហើយផ្ញើអ៊ីមែលបញ្ជាក់អំពីចំណាប់អារម្មណ៍ក្នុងការចូលរួមដេញថ្លៃមក [email protected]

 

P&[email protected] សម្រាប់ការដេញថ្លៃ NON-IT និង j[email protected] សម្រាប់ការដេញថ្លៃផ្នែកព័ត៌មានវិទ្យា (សូមបង្ហាញការដេញថ្លៃដែលពាក់ព័ន្ធដែលមានចំណងជើងនៅក្នុងអ៊ីមែលរបស់អ្នក)។

បច្ចុប្បន្ននេះ មិនមានប្រកាសដេញថ្លៃទេ។ អ្នកអាចទាក់ទង [email protected]  ដើម្បីសួរព័ត៌មានដោយផ្ទាល់។


ជំហានចុះឈ្មោះអ្នកផ្គត់ផ្គង់


មុនពេលអ្នកចុះឈ្មោះតាមអ៊ីនធឺណិតដើម្បីទុកថាជាអ្នកផ្គត់ផ្គង់នៃ RHB Banking Group សូមអាន និងស្វែងយល់ពីជំហានខាងក្រោម៖



Step 1

General Terms & Conditions of Purchase Order for Services & Products

(Please print for manual acceptance and attach the document during registration)

Step 2

  1. Company Profile
  2. Company Financial Statement (Last Update)
  3. Company Registration Certificate (Ministry of Commerce)
  4. Tax Registration Certificate
  5. Patent License

Step 3

Please click on the link to proceed with the registration. 

 

Start Online Registration

 A. Documents for Private Limited/ Public Limited Company  
 Company Profile/ *Company Profile  Required
 Financial Statement (Last Update)  Required
 Company Registration Certificate (Ministry of Commerce)  Required
 Tax Registration Certificate  Required
 Patent License  Required
 *Other documents as may be required from the sourcing team based on projects  If any

Need assistance? Please download the following documents, read, understand and be guided accordingly.

iSupplier Portal System User Manual for Supplier

For further inquiries, you may contact Procurement Helpdesk at

Phone: +855 23 992 833
Phone: 1800 20 8118
Email to: [email protected]

ចូលទៅ iSupplier Portal

 

iSupplier Portal

iSupplier Portal